torsdag, april 29, 2010

Jag kan inte lämna det här nu

Då vart det sista passet i afrikansk dans avklarad. Jag har precis kommit hem efter en lång och krokig busstur genom Långared. Som tur var så mådde jag inte lika illa som förra gången då älgar, hjortar, harar och faen hans moster skulle ut på vägen framför bussen och göra det hela ännu värre.
Eftersom det var sista gången vi dansade idag så blev det en extra fin dag med gänget. Läraren bjöd på hembakad tårta med choklad, grädde och jordgubbar. Mysigt.

Imorgon - fredag. Två lektioner. Slutar klockan tolv. Sommarlovet närmar sig med stormsteg. Jag blir nästan rädd när jag tänker på hur fort andra året på gymnasiet har gått. Helt sanslöst. Jag vill inte sluta. Inte än. Jag kan inte lämna det här nu. Jag kommer att sakna det alldeles för mycket. Åh, vad ledsen jag blev nu.


Äh, god natt på er.
Imorgon startar mina foto-teman-inlägg. Ett nytt tema varje dag, en ny bild varje dag. Kan bli intressant.

Inga kommentarer: