onsdag, april 14, 2010

Död bil och tio till UKM


Just nu håller jag på att välja ut bilder till den kommande uställningen i UKM i helgen. Det var tänkt att jag skulle på ytterliggare ett möte ikvälll där jag skulle få veta mer om hur man ramar in bilderna på bästa sätt. Det skét sig dock. Vår bil är paj. Suck. Den ville inte starta när mamma skulle hämta mig från bussen i Sollebrunn, så jag fick gå hem. Det var ingen större fara dock, två kilometer bara. But still, jag fick skoskav halvägs. Men skoskav är inte det värsta i det här fallet. Bilen... the car. Uh-hu.


Det är svårt att välja ut endast tio bilder. Jag har så mycket ideer!! Jag ska nämligen sätta ihop mina bilder tillsammans med utdrag ur låtar, dikter och ordspråk. När jag sitter och lyssnar på låtar och kollar in lyrics på nätet så hittar jag jättemånga bra texter jag vill använda! Jag måste ut på fotouppdrag. Nu jädrar!


Inga kommentarer: