måndag, april 26, 2010

Allt är kanon!

Håhå - jaja...
Vilken helg. Vilken konstig och intressant helg det har varit.
Gårdagen, söndag, den kunde vi ha skippat. Den var så ointressant och trist. Gick och la mig kl 19:30 för att dagen skulle ta slut någon gång.
Det är måndag idag och vi har sovmorgon. Känns bra att ha en lugn inledning på veckan. Jag har precis käkat frukost och ska ta bussen härifrån 08:50. Min syster är ledig hela vecka. Uh-hu.
Som ni kunde läsa i fredagens inlägg så fick jag jobbet att skriva om Calle Kristianssons och hans besök i Alingsås och spelningen på MX Rockbar. Jag blir fruktansvärt glad när jag tänker tillbaka på den dagen. Äntligen! Det är precis det här jag vill göra. Tänk att ha det jobbet på heltid. Följa och dokumentera ett band i logen, på hotellrummet, före, under och efter spelningen. Det är så jävla kul. Det spelar ingen roll vem det hade varit - det hade varit lika kul! Fast att det den här gången, och första gången, var med Calle Kristiansson gjorde ju det hela bara ännu roligare. Jag gillar honom. Han är frän. Tuffishjälte.

Jag är så hemlighetsfull att jag inte tänker skriva så mycket om fredagen. Min artikel ligger i Alingsås Tidnings händer och kommer att publiceras på onsdag. Den fick helt enkelt inte plats i dagens tidning. Så, mina damer och herrar - onsdag alltså. Jag skriver mer än gärna lite mer om fredagen efter att artikeln publicerats, för jädrar vilket drag, vilket dag!

En sak till bara... en sak till!!
Vet ni vad?
Jag har en helt egen digital systemkamera nu. Helt egen. Bara min.
Canon EOS 550D. Allt är Kanon helt enkelt!
Höhö.

Så, nu är jag klar!
Vi ses efter lunch igen.

Inga kommentarer: