lördag, december 31, 2011

Allting som jag vill kan jag göra

Hoppsan.
Absolut sista dagen på år 2011.

2011 har varit ett väldigt bra år. Jag har träffat så mycket fina människor och gjort saker som jag tidigare bara vågat drömma om. Om jag förra året visste att jag skulle träffa alla dessa människor och göra allt som jag har gjort under 2011 skulle jag tro det var rena skämtet.

Jag tänker mig att år 2012 kommer bli ännu bättre, ännu roligare och ännu finare.
Det här året vill jag göra både stora och små saker, som...

12.31.09 : a year full of polaroids

Fylla ett fotoalbum
Från första till sista rutan. Allt i från min grötfrukost till festivalhäng på Sweden Rock-campingen. Det är en helt annan grej att sitta med ett fotoalbum istället för att bläddra bland massor av filer på datorn. Det känns som bilderna får lite mer liv.

se regarde,

Bo lite i Göteborg
Vi får se vad som händer. Om det där rummet med kokvrån borta i stan kanske blir verklighet en dag.

Des confettis

Plocka upp trumpinnarna och greppa mikrofonstativet igen.
"Ska vi bilda ett halvseriöst band och jamma gamla Stones-covers i min källare?"



Sitta på varma klippor med människor jag tycker om.



Sända världens bästa radioprogram i Radio 88.
Jag har massa ideer på lager i mina byrålådor som bara väntar på att bli förverkligade.



Åka på turne.
Jag vill turista i min eget hemland. Åka långa tågresor till städer och platser från sydligaste söder till nordligaste norr. Köpa en ostsmörgås i bistron bara för att ha gjort det och lyssna på mina sjuttiotolv playlistor jag förberett i Mp3-spelare.

Pic nic #7

Testa på något nytt
Jag har sänt radio, skrivit för tidningen, fotograferat, DJ:at...
jag vill göra ännu mer och komma ännu längre.
Vad det är jag ska göra vet jag inte, det får framtiden avgöra.



Läsa alla mina böcker i min bokhylla.
2011 går jag in in i trans med en bok i handen och den här låten i öronen.



Släppa en fotobok
Jag vill förverkliga ett större fotoprojekt. Ta mig samman och samla ihop ett par utvalda bilder inom ett speicellt tema och färdigställa en hel bok.

3/52 |  In this world I lock out all my worries and my fears

Fortsätta skriva och vara positiv som fan,
det är då det går bra.

Vi ses nästa år, vänner.
Ikväll åker jag på nyårsfestligheter med världens bästa människor i Göteborg.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: