söndag, december 25, 2011

Vi är för snälla allihopa



Jag tänkte visa lite vad jag fått i julklapp.



Jag samlade ihop alla klappar, och jädrar i min lilla låda vad mycket grejer jag fått.
Flera pocketböcker, massa fina kläder, väskor, make up-set, body lotion, parfym, pengar...



...och, ja - en guldgroda förstås. Vad mer kan man önska sig?
Antingen har jag varit alldeles för snäll, eller så har jag helt enkelt välrdens bästa familj och vänner.



Dessa cdskivor fick jag från en radiokollega. Tom Petty & The Hearbreakers, ELO's Eldorado och Superstramp's Crisis? What Crisis?
Har precis lagt in samtliga album på mp3-spelaren, så nu har jag garanterat musik att lyssna på under mellandagarna.



Som jag berättat och skrivit om så många gånger förr så läser jag en bok som heter The Secret. Av mamma så fick jag fortsättningen på boken; Kraften samt filmen. Nu jädrar kommer jag bli mästarnas mästare i mitt eget liv. Allting som jag vill kan jag göra.



Den här tjocka, stora boken fick jag av mamma; The Art of Classic Rock.



Den är full av massor av gamla rock'n roll-poster med band och artister som Rolling Stones, Pink Floyd, Queen, Alice Cooper och flera.



Turnéposters, biljetter, skivomslag, singlar och mycket mer från 70-, 80- och 90talet. Riktigt snygga grejer, må jag säga.



Bowie var med på ett hörn också.



Grr...



Om jag är nöjd med mina julklappar?
Oh hell yeah.



Föresten,
såhär vaknade jag upp imorse. Blödde oavbrytet på ena ringfingret och ena pekfingret. Två fula plåster på varje hand. Vad jag gjort vet jag inte, men lite fränt kanske det ser ut?



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: