lördag, december 10, 2011

Shoot me in the livingroom

Jösses.
Jag har suttit några timmar framför min blogg idag. Allt för att försöka få rätt layout, stil och form på det hela. Tyvärr går det inte så bra. Gamla inställningar och koder försvinner och byts ut mot nya knappar och ikoner som jag verkligen inte behärskar. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu så...
jag bestämmer mig för att ta en paus från det en liten stund. Istället pratar vi om något roligare.

I ett inlägg från gårdagen berättade om att jag skulle äta omelett till frukost samt att min mamma och jag skulle styra upp en liten photoshoot här i hemmet.
Omeltten - check! Felfri. Dock inte helt fotogenisk och blev inte särskilt läcker på bild, man vatusan - den smakade ju bra, och det var det viktigaste.
Fotosessionen med mor min gick fint. Tänkte visa er lite bilder från det som jag suttit och pillat lite med.




Om sanningen ska fram tycker jag det är liiite småjobbigt att stå framför kameran. Jag har lättare för det än mina andra familjemedlemmar här borta, men det känns ändå lite...nja.
Känns mycket tryggare att stå bakom och låta andra sköta poseringen.
Men nåja, trots mitt fantasilösa jag när det kommer till att posera det så gick det ganska bra idag ändå.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: