lördag, december 17, 2011

Crises, what Crises?

Sitter med min laptop vid köksbordet. I högtalarna spelas Supertramps ablum Crises What Crises?Nyduschad. Lite mör och trött i kroppen, men mår för övrigt alldeles utmärkt.
Jag hade egentligen tänkt visa er lite bilder från gårdagen, då Hammarin & Co. och jag filmade en liten julklapp borta i Majorna i Göteborg.
"Jag ska till Matteuskyrkan i Majorna" sa jag till mamma tidigare den morgonen.
"Jaså jaha, ja - det är ju den i Haga?"
"....nä, mamma. Matteuskyrkan i Majorna ligger INTE i Haga!
".
Resultatet från Majorna får ni med all säkerhet se på julklappsöppnar-dagen.

Men, ja... nog för att det är tanken som räknas, men det är nämligen så att min stationära dator har precis blivit inmälmnad på lagning inne i Alingsås och blir förmodligen klar ibörjan av nästa vecka. Måndag, kanske tisdag?
Så....tja, vad gör man då?
Jo - pussas och kramas, sprider fred och kärlek, förstås.
Håll till godo med lite..tja, onödiga men oh så intresannta inlägg från mig några dagar framöver.

Åker snart in till stora staden Göteborg (igen!) för att agera DJ Larsson och spela lite 60- och 70talshits på Henriksberg där det ikväll är Beatles-tema. Kommer bli fint.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: