tisdag, december 13, 2011

"Jag är så nervös att jag skiter på mig!"

Jag har ett kråkbo i huvudet av allt tuperande och sprayande, fett med eyeliner på ögonlocken samt
lite för mycket brun utan sol-puder, bara för att det ska hålla hela kvällen.
Har tagit på mig kvällens outfit. Blev först flyförbannad när jag märkte att det inte var lika lätt att dra på sig de där röda jeansen som det en gång var när jag köpte dem för...fyra-fem år sedan?
Nåja. Nu sitter de där och kommer göra det hela kvällen lång.

Om en liten stund åker jag till Alingsås och sedan vidare mot Göteborg.
Ikväll blir det DJ-spelning på Valand på Avenyn i Göteborg.
Originalsångaren i ToTo kommer att uppträda, och jag kommer att agera DJ före, mellan och efter kvällens spelerier.
Helt crazy. Jag är så nervös att jag skiter på mig...

Maj gad. Oj oj oj.
Näej men vet nu vad,
om man är positiv som fan så går allting bra. Jag är positiv. Som fan. Oh ja. Jajamen...Ja. Jo...eh..

Tills nästa blogginlägg kommer kan ni ju alltid titta på den här fantastiska videon och bli lite glada i mungipan. Det blev jag i alla fall.




Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: