söndag, december 11, 2011

En liten önskelista

God Kväll!

Det är julafton om mindre än två veckor. Helt crazy.
Om jag får drömma och önska fritt skulle min önskelista se ut som sådan...

Canon EF-S 55-250/4-5,6 IS II
Fika with Emma
Något tryggt att hålla i när rökeffekterna stormar mot en nere i fotodiket.

En liten resa någonstans
Paris Paris
Behöver inte vara någon stor jorden runt-grej. Gärna till Stockholm eller London.

Böcker

Pocketböcker är väldans skönt att ha med sig när man åker buss och tåg
såpass mycket som jag gör.

Massa roliga klänningar


En fototripp till någonstans jag inte vet var


En lägenhet med eget litet kryp-in kontor
Willy at the window


Stora och små anteckningsblock


Ett litet och smalt pennfodral fullproppat med massor av bläckpennor


En tatuering på underarmen
love of mine
Jag vet preciiis vad det ska vara för någon...

Att någon kommer fram och säger
"Hej, vill du vara med och spela lite grann i mitt band?"
Jag kan typ...slå på trumman eller do:a i bakgrunden.

Massa fred och kärlek


Något väldigt oväntat
for the ride.


(Psst! klicka på bilderna för att komma till fotografen!)

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: