söndag, december 04, 2011

En tillbakablick och lika många bossanova-versioner

Föresten...
jag berättade ju för er i ett tidigare inlägg att jag satt och läste gamla blogginlägg från förr.
Jag hittade bl a det här.

Det är några bilder och lite text från en kväll i Alingsås då jag hade musikquiz på Event & Ungdomcentrumet i stan. Ett liten fritidsgård med café, pingisbord, mini-scen och liknande. Under kvällen uppträdda några olika lokala musikaliska förmågor från Alingsås, bland annat Moa Lignell.
Ni som följer Idol känner säkerligen igen namnet och vet att tjejen i fråga hamnade på en hederlig tredjeplats. Inte dåligt!
Kändes därför extra kul att hitta det här inlägget.
Efter sin supersuccé med sin egna låt When I Held Ya så tror jag defintivt att Moa går långt, det kommer att gå bra för henne.

Fred och kärlek på er,
nu tänker jag gå och sjunga 6:36 i bossanova-version.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: