tisdag, december 27, 2011

Lite lulligt och gulligt

Jösses vilken dag.
Tisdagen har helt och hållet gått åt till att förbereda och färdigställa ett bildspel till morfars 80årsdag. Det är inte lätt att få med så mycket från hans liv på tio minuters kort bildspel. Gosh...
Men det gick. Morfar fick se vad jag hade satt ihop hemma hos sin bror Ove på Stenungssund. Han verkade glad, även om det strulade lite med tekniken.



"Men nu vill jag vara med på bild igen!" sa han efteråt och reste sig upp, drog med mormor till pianot och poserade såhär fint.
Lulliga och gulliga.
Sen åkte jag hem igen.



På tal om gulligt...
när jag kom hem till Sollebrunn igen, strax efter 20:00 gick jag ut i mörkret och hämtade posten. Där i låg ett fett stort paket, till FRÖKEN JOSEFINE LARSSON.
(...märk hur noga och fint jag suddat ut min adress. Om ni vill skicka beundrar- och kärleksbrev så finns jag på Eniro. Tror jag...)



Jag hade fått världens finaste julklapp av världens finaste Cecilia!
Åh, "Shit on the pitt vad jag tycker om dig"-känsla - here we go.
Cecilia, om du läser det här - du är the shit!

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: