onsdag, december 28, 2011

Natural Blues

God Morgon!
Jag har precis ätit frukost.
Öppnade skafferit för att ta ut russinen till müslifrullen,
och...wow, jag har så jädrans mycket russin nu. Jag känner inre frid och lugn i mitt sinne. Tralla-lala-la...
Det känns ungefär som att lyssna på den här låten sjuttiotolv gånger.
Shit on the pitt, varför har jag inte lyssnat på Moby tidigar i mitt liv?
Jag har blivit motbevisad, det finns bra musik från 90-talet.



Fast, det var inte det jag skulle säga.
Snart sitter jag på en buss mot Alingsås, och därefter ett tåg vidare mot Göteborg. Känns bra.
Jag ska träffa Cecilia en kort sväng på hennes jobb. Lämna lite försenade julklappar, säga hej och kramas lite. Sedan sticker jag bort till Mattias och välkomnar honom hem till de fasta, trygga och góa göteborgsmarkerna igen.
Tills dess,
tja...vad vet jag?
Lyssna på Moby!
Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: